tre "små" ønsker

Hvis du mener der mangler noget i Saldi, og du gerne vil medvirke til at betale udviklingen, kan du oprette et emne her og beskrive dit ønske.

Hvis dit ønske allerede findes i listen, kan du tilslutte dig ønsket, således at omkostningen fordeles mellem de interesserede parter.

Du kan sætte et maksimumbeløb for hvor meget du vil bidrage. Udviklere kan herefter byde ind på opgaven.

Moderator: Sarah Aagaard

uffe

tre "små" ønsker

Post by uffe »

Jeg har tre "små" ønsker :-)
  • at få .jpg understøttelsen til logo til at virke
    at få en "previev-knap" i forbindelse med layout
    at få en "gem layout som" funktion - det vil give mulighed for at man kan lave layout's som kan deles med fællesskabet. Det forudsætter selvfølgelig at der også kommer en "Import layout" funktion.
Jeg kan ikke tro jeg er den eneste der godt vil ha' de funktioner, så for at starte vil jeg godt sætte en "tudse" af som bidrag til projectet - uanset hvem der gør det :wink:

En lille ting mere er, at hvis det bliver muligt at dele layout's, vil det være smart om der blev et sted her på forummet hvor man så kan uploade/downloade designs :wink:
Mvh. Uffe
Saldi på egen Shuttle X35V3, Turnkey LAPP server.
Test-server:Saldi på gammel dual-core 2,4Ghz, 3Gb ram, Turnkey LAPP server.
linux-abc - dansk linuxforum for brugere
uffe

Post by uffe »

Jeg har fundet det her: http://datavision.sourceforge.net/index.html og tænkte om det måske var noget der kunne bruges til/tilrettes til formulardesignet så det blev lidt mere grafisk.
Hvis det er "skudt" helt ved siden af, så husk: Jeg er primært bruger............ :wink:
Mvh. Uffe
Saldi på egen Shuttle X35V3, Turnkey LAPP server.
Test-server:Saldi på gammel dual-core 2,4Ghz, 3Gb ram, Turnkey LAPP server.
linux-abc - dansk linuxforum for brugere
kennethnielsen

Re: tre "små" ønsker

Post by kennethnielsen »

Helt enig !!!

--------------------------------
Post Reply