Da systemet egentlig kører, har jeg hævet mit loglevet en smule og i stedet koncentreret mig om PHP Warnings.
Heraf en bunke, jeg har fundet indtil videre
Code: Select all
includes/sys_div_func.php l. 814 $prislister=array(); $beskrivelse=array();
indsat deklarering af $beskrivelse, ellers genereres en warning i is_array længere nede.
Code: Select all
Herunder en bunke db_select's, der mangler argument nummer 2:
systemdata/exporter_kontoplan.php l. 37 $q=db_select("select * from kontoplan where regnskabsaar='$regnskabsaar' order by kontonr",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
systemdata/exporter_variantvarer.php l. 55 $q=db_select("select * from varianter",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
l. 64 $q=db_select("select * from variant_typer",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
l. 79 $q=db_select("select varer.varenr,varer.beskrivelse,variant_varer.variant_stregkode,variant_varer.variant_type,variant_varer.variant_salgspris,variant_varer.variant_kostpris,variant_varer.variant_vejlpris from varer,variant_varer where varer.id=variant_varer.vare_id order by varer.varenr,variant_varer.variant_stregkode",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
systemdata/valuta.php l. 47 $q=db_select("select * from grupper where art = 'VK' order by box1",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
systemdata/enheder.php l. 53 $query = db_select("select id from enheder where betegnelse = '$enh_betegnelse[0]'",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
l. 82 $query = db_select("select id from materialer where beskrivelse = '$mat_beskrivelse[0]'",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
l. 106 $query = db_select("select * from enheder order by betegnelse",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
l. 117 $query = db_select("select * from materialer order by beskrivelse",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
l. 143 $query = db_select("select * from enheder where id = $enh_ret_id",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
l. 167 $query = db_select("select * from materialer where id = $mat_ret_id",__FILE__ . " linje " . __LINE__);
finans/rapport.php l. 876 $q=db_select("select * from grupper where art='SM' or ART='KM' or art='EM' order by art",__FILE__ . " linje " . __LINE__);