Problemer med backup

Her kan du rapportere de fejl, som du finder ved brug af Saldi.

Redaktører: Agerskov, Peter Rude, Sarah Aagaard

Besvar
nardus

Problemer med backup

Indlæg af nardus »

Hejsa,

Jeg kører Saldi på en mySQL server. Jeg kan godt tage backup af regnskabet, men når jeg vil indlæse det igen får jeg at vide, at det ikke er muligt at indlæse en PostgreSQL-sikkerhedskopi i et mySQL-baseret system. Det giver jo god nok mening, men backupen er jo taget på et mySQL-system og skal importeres ind i et mySQL-system.

Laver Saldi ikke backup, så det kan indlæses i et mySQL-baseret regnskab?

Det er faktisk det eneste, der afholder mig fra at skifte til Saldi. Uden backup-funktion, tør jeg simpelthen ikke, og jeg har ikke adgang til PostgreSQL - desværre.

Kristian
nardus

Re: Problemer med backup

Indlæg af nardus »

Slet ikke noget hjælp at hente?
nardus skrev:Hejsa,

Jeg kører Saldi på en mySQL server. Jeg kan godt tage backup af regnskabet, men når jeg vil indlæse det igen får jeg at vide, at det ikke er muligt at indlæse en PostgreSQL-sikkerhedskopi i et mySQL-baseret system. Det giver jo god nok mening, men backupen er jo taget på et mySQL-system og skal importeres ind i et mySQL-system.

Det er faktisk det eneste, der afholder mig fra at skifte til Saldi. Uden backup-funktion, tør jeg simpelthen ikke, og jeg har ikke adgang til PostgreSQL - desværre.

Kristian
info@kbds.dk
Geografisk sted: Holsted
Kontakt:

Re: Problemer med backup

Indlæg af info@kbds.dk »

nardus skrev:Hejsa,

Kristian

Hej Kristian,

Jeg har tidligere kørt MySQL, hvor jeg ikke havde ovenstående problemer - Jeg er nu skiftet til PostgreSQL, fordi den kører hurtigere, synes jeg.

Hvilken version af SALDI kører du ?
Med venlig hilsen / Best Regards
Mads Kikkenborg
KIKKENBORGS DATASERVICE ApS ...IT i øjenhøjde
Mail: mk@kbds.dk
Web: www.kbds.dk
Tlf. nr.: 46 95 10 10
Besvar