Faktura mail/udskrift

Her er der mulighed for at komme med forslag til forbedringer til Saldi

Redaktører: Agerskov, Peter Rude, Sarah Aagaard

Besvar
mortenka
Geografisk sted: Lystrup, Århus
Kontakt:

Faktura mail/udskrift

Indlæg af mortenka »

Funktionen "send faktura direkte som mail" er en god ide, som jeg dog ikke anvender, da jeg gerne vil ledsage mine fakturaer af en personlig besked til modtageren.
Jeg vil derfor foreslå at det bliver muligt at knytte en tekst til fakturaen, som så kan havne i mailen, herunder evt. en "mailsignatur".

Desuden ville det være smart hvis man få sendt mailen bcc til sig selv.

Endnu en ting: det vil være fint, hvis I kan undlade popup vinduerne ved mail og print.

/Morten
Brugeravatar
Agerskov
Geografisk sted: Albertslund, Sjælland
Kontakt:

Re: Faktura mail/udskrift

Indlæg af Agerskov »

[quote="mortenka"]Funktionen "send faktura direkte som mail" er en god ide, som jeg dog ikke anvender, da jeg gerne vil ledsage mine fakturaer af en personlig besked til modtageren.
Jeg vil derfor foreslå at det bliver muligt at knytte en tekst til fakturaen, som så kan havne i mailen, herunder evt. en "mailsignatur".[/quote]
Det kan du også godt.

For hvert dokument, du kan udskrive (og sende) som PDF, er det muligt at tilknytte en emnetekst og selve teksten i mailen herunder en signatur.

Det gøres under Indstillinger -> Formularer, hvor man så for hver formular/dokumenttype tilknytter arten Mailtekst.

[quote="mortenka"]Desuden ville det være smart hvis man få sendt mailen bcc til sig selv.[/quote]

God id
Claus Agerskov
Billede

Støt udviklingen og få omgående hjælp - Tegn en hotline-aftale.
Telefon: 46 90 22 08
mortenka
Geografisk sted: Lystrup, Århus
Kontakt:

Re: Faktura mail/udskrift

Indlæg af mortenka »

Agerskov skrev:
For hvert dokument, du kan udskrive (og sende) som PDF, er det muligt at tilknytte en emnetekst og selve teksten i mailen herunder en signatur.

Det gøres under Indstillinger -> Formularer, hvor man så for hver formular/dokumenttype tilknytter arten Mailtekst.

De herligste hilsner
Det havde jeg ikke set. Ville det være muligt at få præsenteret denne tekst, således den kan redigeres, på fakturasiden? Så kan man rette i den individuelt for hver faktura man sender, hvis man vil. (Det var egentlig det jeg efterspurgte; individuelle tekster pr. faktura/mail)

Mvh. Morten
Peter Rude
Udvikler

Indlæg af Peter Rude »

Mailen bliver sendt bcc til den mailadresse som står under Indstillinger -> Stamdata.
Go' fornøjelse.
/Peter

Opret et professionelt regnskab på https://saldiregnskab.dk
Ring på 4690 2208 hvis du vil vide mere.
Besvar