lister

Her er der mulighed for at komme med forslag til forbedringer til Saldi

Redaktører: Agerskov, Peter Rude, Sarah Aagaard

Besvar
napisok

lister

Indlæg af napisok »

Når jeg opretter en kunde, vare, leverandør eller andet. Kunne jeg godt tænke mig at når elementet er oprettet, går den tilbage til lagerliste, kundeliste eller leverandørliste. Jeg mener ikke at når et element er gemt skal det fremvise igen. Er der mulighed for dette eller er det bare mig der har overset noget..
Brugeravatar
Agerskov
Geografisk sted: Albertslund, Sjælland
Kontakt:

Re: lister

Indlæg af Agerskov »

Hvis jeg forstår dig ret, så skal man ikke vise samme side, når man har klikket på Gem ved oprettelse af kunde, varer etc.

Dette kunne gøres ved at tilføje en ekstra knap med teksten Gem & tilbage eller tilføje et punkt under Indstillinger -> Diverse -> Personlige indstillinger

Desuden synes jeg selv, at det skulle være muligt at oprette den første kontakt på samme side som kunde-/leverandøroprettelse.

Hvad siger du?

De herligste hilsner
Claus Agerskov
Billede

Støt udviklingen og få omgående hjælp - Tegn en hotline-aftale.
Telefon: 46 90 22 08
napisok

liste

Indlæg af napisok »

Ja det ville være fint hvis det blev en knap under personlige indstillinger (samt at man ved siden af knappen kunne krydse af hvor det skulle gælde)(det være sig stamoplysninger, kontoplan osv.).

Mht. Kontaktpersoner, om det gælder leverandør eller kunde, har mit firma en størrelse hvor det kun er nødvendigt med en kontaktperson, selvfølgelig er der måske enkelte tilfælde hvor du skal tilføje flere kontaktpersoner.

Løsningen kunne måske være at man som standard har mulighed for at sætte en kontaktperson på debitor/leverandør kortet og hvis man har brug for flere kunne der være en boks hvor du kan krydse af hvis du har behov for flere kontaktpersoner.

Kan jeg ikke få dig til at se lidt på layoutet for kreditor, jeg synes det står lidt rodet, kunne måske være ens med debitorlayout. (kun en ide)
Brugeravatar
Agerskov
Geografisk sted: Albertslund, Sjælland
Kontakt:

Re: liste

Indlæg af Agerskov »

napisok skrev:Ja det ville være fint hvis det blev en knap under personlige indstillinger (samt at man ved siden af knappen kunne krydse af hvor det skulle gælde)(det være sig stamoplysninger, kontoplan osv.).

Mht. Kontaktpersoner, om det gælder leverandør eller kunde, har mit firma en størrelse hvor det kun er nødvendigt med en kontaktperson, selvfølgelig er der måske enkelte tilfælde hvor du skal tilføje flere kontaktpersoner.

Løsningen kunne måske være at man som standard har mulighed for at sætte en kontaktperson på debitor/leverandør kortet og hvis man har brug for flere kunne der være en boks hvor du kan krydse af hvis du har behov for flere kontaktpersoner.
Vi går lige lidt i tænkeboks over, hvordan vi vælger at løse dette.

Tusind tak for dine forslag, som alle vil komme med i overvejelserne.
napisok skrev:Kan jeg ikke få dig til at se lidt på layoutet for kreditor, jeg synes det står lidt rodet, kunne måske være ens med debitorlayout. (kun en ide)
Vi har det i kikkerten allerede - se billetten [url=http://trac.lue.dk/saldi/ticket/288 Oprettelse af firmaer er forskellig[/url].

De herligste hilsner
Claus Agerskov
Billede

Støt udviklingen og få omgående hjælp - Tegn en hotline-aftale.
Telefon: 46 90 22 08
Besvar