Saldi vs. brugerne/verden

Til spørgsmål der ikke passer i andre fora.

Redaktør: Sarah Aagaard

Besvar
mortenka
Geografisk sted: Lystrup, Århus
Kontakt:

Saldi vs. brugerne/verden

Indlæg af mortenka »

Hejsa

Jeg er en tilfreds Saldi bruger, som har stor glæde at at jeg nemt kan bogføre og fakturere i min freelance bix. Så tak for et godt og billigt produkt.

Når det så er sagt:

Hvilket retning bevæger Saldi sig i? Forbliver det open source i jeres regi?
Jeg spørger bl.a. fordi jeg kan se at jeres trac (http://trac.lue.dk/saldi) ligner en spøgelsesby, bortset fra trunk'en.

Jeg er selv udvikler, og har bl.a. derfor ind imellem lyst til at bidrage med funktionalitet. Når jeg så kigger i koden, bliver jeg helt træt...
Desuden kan jeg se at der ikke er den store åbenhed om udviklingen, og at der er flere ikke-besvarede/afsluttede (gamle) tråde i forumet.

Jeg er klar over at det kan være forbundet med stort tidsforbrug at redesigne koden, men hvis I lette jeres eget arbejde, og have mere hjælp fremover, tror jeg at der er brug for mere åbenhed.

Jeg er også godt klar over at Saldi er Danosoft og vice versa, og det derfor kan være svært at lægge alle kort frem.

Mvh. Morten Krogh Andersen / Krogh.net
Peter Rude
Udvikler

Indlæg af Peter Rude »

Hej Morten!

Tak for dit indlæg.

Formålet med Saldi er at levere et godt og velfungerende produkt, til en fornuftig pris.

Når jeg har valgt at frigive Saldi som open source er det en bl.a. en forsikring for brugerne, som altid vil kunne køre videre enten i eget regi eller hosted andetsteds, næsten uanset hvad der sker.

Det hele kører med en meget stramt budget. Fokus ligger på god service overfor de betalende brugere samt funktionalitetsforbedringer.