Sletning af første bruger/regnskab

Til spørgsmål der ikke passer i andre fora.

Redaktør: Sarah Aagaard

Besvar
astroem

Sletning af første bruger/regnskab

Indlæg af astroem »

Hej med jer

Først og fremmest vil jeg sige på forhånd tak for noget der ligner et godt økonomisystem, som jeg tror jeg får glæde af.
Jeg har prøvet mig lidt frem i det første regnskab jeg oprettede, men kom til at lave nogle fejl, som jeg ikke kan rette (bogføringer må jo ikke slettes pga. bogføringsloven). Jeg glemte at lave en sikkerhedskopi fra start af, så jeg har lavet en ny bruger/nyt regnskab, og vil derfor anmode om at få slettet mit første.

Kan det lade sig gøre? Hvem skal jeg kontakte, og hvilke oplysninger skal der bruges?
Jeg kan evt. sende en PM til en admin, som kan få det lavet?

Mvh.
Alexander
Brugeravatar
Agerskov
Geografisk sted: Albertslund, Sjælland
Kontakt:

Re: Sletning af første bruger/regnskab

Indlæg af Agerskov »

astroem skrev:Først og fremmest vil jeg sige på forhånd tak for noget der ligner et godt økonomisystem, som jeg tror jeg får glæde af.
Det lyder dejligt.
astroem skrev:Jeg har prøvet mig lidt frem i det første regnskab jeg oprettede, men kom til at lave nogle fejl, som jeg ikke kan rette (bogføringer må jo ikke slettes pga. bogføringsloven). Jeg glemte at lave en sikkerhedskopi fra start af, så jeg har lavet en ny bruger/nyt regnskab, og vil derfor anmode om at få slettet mit første.

Kan det lade sig gøre? Hvem skal jeg kontakte, og hvilke oplysninger skal der bruges?
Jeg kan evt. sende en PM til en admin, som kan få det lavet?
Du kan sende en besked til mig her i forummet eller pr. email til ca@saldi.dk med oplysning om regnskabets navn.

Men der var også den mulighed, at du fortsat bibeholdt den gamle til at foretage test i.

De herligste hilsner
Claus Agerskov
Billede

Støt udviklingen og få omgående hjælp - Tegn en hotline-aftale.
Telefon: 46 90 22 08
Besvar