Dele layout's med andre

Hvis du mener der mangler noget i Saldi, og du gerne vil medvirke til at betale udviklingen, kan du oprette et emne her og beskrive dit ønske.

Hvis dit ønske allerede findes i listen, kan du tilslutte dig ønsket, således at omkostningen fordeles mellem de interesserede parter.

Du kan sætte et maksimumbeløb for hvor meget du vil bidrage. Udviklere kan herefter byde ind på opgaven.

Moderator: Sarah Aagaard

uffe

Dele layout's med andre

Post by uffe »

Når nu der ikke er en GUI til layout's, synes jeg - med Open Source ånden i mente - at det kunne være fint med et sted at dele sit layout med andre. Nu er det ikke muligt at uploade billeder her på forumet og at linke til billeder synes jeg alt for tit ender i døde link. Derfor - og sådan set kun til det formål - har jeg lavet dette lille forum
Mvh. Uffe
Saldi på egen Shuttle X35V3, Turnkey LAPP server.
Test-server:Saldi på gammel dual-core 2,4Ghz, 3Gb ram, Turnkey LAPP server.
linux-abc - dansk linuxforum for brugere

uffe

Post by uffe »

Efter at jeg har installeret ver. 3.2.8 kan jeg se at vi har fået muligheden for at eksportere og importere layout :D
Jeg har derfor lagt mit layout ud til download her http://www.linux-abc.dk/phpBB3/viewtopi ... 9190#p9190
Andre er selvfølgelig velkommen til at gøre det samme 8)
Mvh. Uffe

Lysdal

Post by Lysdal »

Jeg har lavet en lille applikation, hvormed du kan redigere dine formularer ved hjælp af formulareditoren i MS Access.

Se mit indlæg i tråden her viewtopic.php?t=262
-
Ebbe Lysdal | Lysdals Sikring | www.lysdals.dk | sikring@lysdals.dk | 30486446

uffe

Post by uffe »

Lysdal wrote:Jeg har lavet en lille applikation, hvormed du kan redigere dine formularer ved hjælp af formulareditoren i MS Access.

Hej Lysdal

Det er meget fint du har lavet noget til at visualisere ændringen af layout, men det kan jeg ikke bruge til noget, alt her i huset er open source. Hvis det havde været til LibreOffice på linux havde det været en anden sag :wink:
Mvh. Uffe

info@kbds.dk

Post by info@kbds.dk »

uffe wrote:
Lysdal wrote:Jeg har lavet en lille applikation, hvormed du kan redigere dine formularer ved hjælp af formulareditoren i MS Access.

Hej Lysdal

Det er meget fint du har lavet noget til at visualisere ændringen af layout, men det kan jeg ikke bruge til noget, alt her i huset er open source. Hvis det havde været til LibreOffice på linux havde det været en anden sag :wink:
Godt alternativt til dem som har svært med at holde styr på X og Y kordinater.

Jeg kan nu tilpasse faktura, tilbud o.s.v på forholdsvis kort tid, specielt ved hjælp at funktionerne "Kopier alt fra faktura" - Dejlig nem funktion !
Med venlig hilsen / Best Regards
Mads Kikkenborg
KIKKENBORGS DATASERVICE ApS ...IT i øjenhøjde
Mail: mk@kbds.dk
Web: www.kbds.dk
Tlf. nr.: 46 95 10 10

uffe

Re: Dele layout's med andre

Post by uffe »

Mvh. Uffe

Unfopaypoop

Dele layouts med andre

Post by Unfopaypoop »

Hundevenner i Fl.
Hej. andre som har hund,da det er næsten bandlyst at lufte hund på strande her i området, kunne det være sjovt , at høre hvad i andre gør?
Vi kører 2 x dgl. til Mürwik -wald for at lufte Damen, men det kunne jo være, andre gjorde noget som var sjovere

Post Reply