Forsikringer til selvstændige?

Til generelle spørgsmål om brugen af SALDI eller bogføring generelt. Spørgsmål omkring installation og lign. bedes lagt under "installation"

Redaktør: Sarah Aagaard

Forsikringer til selvstændige?

Indlægaf demad » lør jul 06, 2019 3:26 pm

Hej med jer,
som nylig selvstændig står jeg overfor at skulle sørge for at få en bedre og billigere forsikring. Min indkomst er blevet lidt ustabil og derfor er det vigtigt for mig at sørge for at holde omkostningerne til ulykkesforsikringen, husforsikringen og bilforsikringen nede. Det kan måske betyde ringere dækning, men jeg tænker det er ok, i hvert fald i en periode. Så må jeg jo bare passe lidt bedre på mig selv og huske at låse døren i den periode!

Jeg har lavet noget research efter gode og skarpe forsikringer nu, og fandt blandt andet noget på denne hjemmeside om forsikringer, som kunne være interessant at gå videre med. Nu er spørgsmålet bare; kan man få særlige tilbud og starttilbud på forsikringer til selvstændige? Er det noget I her på forummet har hørt om?

Mange tak for det - fedt forum i øvrigt! Regner med at komme tilbage og læse mig til evt. svar på spørgsmål, jeg måtte have, om bogføring og regnskab!
demad

Tilbage til Bruger