Hvad gør I for at sove bedre?

Til spørgsmål der ikke passer i andre fora.

Redaktør: Sarah Aagaard

Hvad gør I for at sove bedre?

Indlægaf PrebenM » søn maj 05, 2019 1:13 pm

Hej alle,
I min virksomhed er der meget travlt og meget stress lige for tiden. Der er mange kunder, der skal ses til, fordi vi er i hurtig vækst.

Dette er jo alt sammen godt, men til gengæld har det den pris, at jeg sover dårligt om natten, fordi jeg hele tiden ligger og tænker på alle de ting, der skal nås.

Jeg har derfor søgt på internettet, bl.a. på https://sleepzone.dk for at få fif og vejledning til at sove bedre. Jeg har også helt overvejet, om man skulle købe en helt ny og bedre seng eller sovesofa, så jeg kan ligge bedre om natten. Jeg har også overvejet at tale med en stresscoach om det.

Men hvad mener I er løsningen på en god nats søvn, når man som jeg er megapresset med arbejdet?

På forhånd tak.
PrebenM

Re: Hvad gør I for at sove bedre?

Indlægaf Katrine20 » tors maj 09, 2019 2:53 pm

Jeg oplever faktisk at de råd, man hører hele tiden, virker. Altså undgå skærmtid lige inden sengetid, ikke spise lige inden, læse i 20 minutters tid, evt. et varmt bad
Servicemedarbejder hos Ibob
Katrine20

Indlægaf LoveShinyThings » lør jun 22, 2019 11:33 am

Jeg har stor glæde af en sovemaske... Det giver mig meget at der er helt mørkt når jeg skal sove. Jeg har i hvert fald en sovemaske liggende fast på mit netbord og i min toilettaske til når jeg er på ferie.
"Struktur er vigtigt i alt arbejde"
En Ørering, en Fingerring og et bræt gik ind på en bar...
LoveShinyThings

Indlægaf NannaFlyvholm » man jul 01, 2019 2:32 pm

Jeg lægger altid min telefon fra mig og lægger den på køkkenbordet. Det betyder altså, at jeg går i seng uden at tjekke sociale medier, nyheder osv. Og det samme scenarie om morgenen. Det hjælper gevaldigt på min søvnrytme.
Let din hverdagen med en måltidskasse fra https://maaltidskasser-online.dk/
NannaFlyvholm

Tilbage til Øvrigt