MOMS-angivelse v3.5.5 fejler?

Her kan du rapportere de fejl, som du finder ved brug af Saldi.

Redaktører: Agerskov, Peter Rude, Sarah Aagaard

Besvar
OSSau2mation

MOMS-angivelse v3.5.5 fejler?

Indlæg af OSSau2mation »

Hvis jeg prøver at lave en MOMS-angivelse for april, maj og juni måned kommer kun min faktura for maj med, resten er 'væk'. Så jeg ender med noget der siger 9000kr men burde sige 35000kr.

Hvad går galt i SALDI??

Opdatering:
Test 1: Jeg har nu prøvet med kontokort med MOMS og alle mine fakturaer for hele året er der.

Test 2: Vælger MOMS-angivelse med start januar og slut juni og så vises MOMS rapporten også som forventet med et beløb på 35850.

Test 3: Vælger så MOMS-angivelse med start i februar og slut juni tjah så er alt helt ude i hampen igen.
--
Ole - OSS au2mation
OSSau2mation

Re: MOMS-angivelse v3.5.5 fejler?

Indlæg af OSSau2mation »

Er det noget i har planer om at kigge på? Det kan være min DB det er galt med men det virker stadig ikke for mig hvis jeg laver en finans rapport for en given periode. Hvis jeg derimod vælger hele året fungerer det fint!!
--
Ole - OSS au2mation
Peter Rude
Udvikler

Indlæg af Peter Rude »

Ved ikke lige hvorfor denne tråd er blevet overset.
Jeg kan ikke frembringe samme senarie, men ring til hotline på 46902208, så kan vi finde en løsning.
Go' fornøjelse.
/Peter

Opret et professionelt regnskab på https://site.saldi.dk
Ring på 4690 2208 hvis du vil vide mere.
OSSau2mation

Indlæg af OSSau2mation »

Hvis jeg sender dig en kopi af min seneste database? Med en til formålet oprettet midlertidig bruger.
--
Ole - OSS au2mation
Peter Rude
Udvikler

Indlæg af Peter Rude »

Problem løst.
Når momsperioden afsluttes skal de beløb der angives, posteres ned på momsafregning dateret den sidste dag i momsperioden, så de respektive momskonti nulstilles pr denne dato.
Når momsen betales skal det beløb der betales debiteres på momsafregning og krediteres på bank dateret den dato hvor betalingen sker.
Go' fornøjelse.
/Peter

Opret et professionelt regnskab på https://site.saldi.dk
Ring på 4690 2208 hvis du vil vide mere.
Besvar