Test af faktura udprint

Her er der mulighed for at komme med forslag til forbedringer til Saldi

Redaktører: Agerskov, Peter Rude, Sarah Aagaard

Besvar
info@kbds.dk
Geografisk sted: Holsted
Kontakt:

Test af faktura udprint

Indlæg af info@kbds.dk »

Hey.

Jeg sidder og er ved at tilpasse min faktura under Formularer.

Jeg kunne godt tænke mig at man kunne se sin faktura, inden man fakturer, da jeg er kommet til at lave et par klodsede fakturaer, efterspørger jeg denne funktion.
Med venlig hilsen / Best Regards
Mads Kikkenborg
KIKKENBORGS DATASERVICE ApS ...IT i øjenhøjde
Mail: mk@kbds.dk
Web: www.kbds.dk
Tlf. nr.: 46 95 10 10
HB
Geografisk sted: København

Re: Test af faktura udprint

Indlæg af HB »

info@kbds.dk skrev:Hey.

Jeg sidder og er ved at tilpasse min faktura under Formularer.

Jeg kunne godt tænke mig at man kunne se sin faktura, inden man fakturer, da jeg er kommet til at lave et par klodsede fakturaer, efterspørger jeg denne funktion.
Du kunne tage en sikkerhedskopi af dit regnskab inden du eksperimentere med opsætningen af fakturaer. Når du så er færdig kan du indlæse regnskabet igen.

Desuden er udseendet i standardopsætningen ens for ordrer og fakturaer, så du kunne også tilpasse ordrer først - og derefter tilføje de samme ændringer til udseendet for fakturaer.
uffe
Geografisk sted: Århus N.
Kontakt:

Jeg mangler også en "Preview funktion"

Indlæg af uffe »

Hej
Som helt ny bruger af Saldi (på egen server) synes jeg heller ikke at tilpasning af layout på faktura osv. er verdens nemmeste at bokse med - det er så hvad det er - men det kunne nu være skønt med en "Preview" knap så man kan se hvordan layoutet ser ud når man har lavet ændringer.

Jeg kan heller ikke få et logo på fx. faktura'er andet end hvis jeg bruger filformatet .eps selv om at der står i vejledningen at .jpg også er understøttet, samtidigt er .eps-billedfilen meget større (17,6KB) men meget ringere i "billedkvalitet" end .jpg filen(6,2KB), selv om den "fysiske" størrelse på logoet er den samme.
Håber at der er nogen der har en forklaring på det :)
Mvh. Uffe
Saldi på egen Shuttle X35V3, Turnkey LAPP server.
Test-server:Saldi på gammel dual-core 2,4Ghz, 3Gb ram, Turnkey LAPP server.
linux-abc - dansk linuxforum for brugere
Besvar